SUKAN MENJANA ATLET SEIMBANG

MELAHIRKAN ATLET AMAT SUKAR TETAPI MENCIPTA ATLET AMAT MUDAH

Ahad, 1 Januari 2012

SELAMAT TAHUN BARU 2012


Azan Subuh pertama di tahun baru. Ya Allah, sesungguhnya kami amat bersyukur kepada-Mu atas segala nikmat sepanjang tahun sebelum ini.
Rabbighfirli (Tuhanku, ampuni aku)
Warhamni (sayangi aku)

Wajburnii (Tutuplah aib-aibku) Warfa’nii (Angkatlah darjatku)
Warzuqnii (Berilah aku rezeki)
Wahdinii (Berilah aku petunjuk)
Wa’Aafinii (Sihatkan aku)
Wa’fuannii (Maafkan aku)

Semoga kedatangan 2012 diberkati oleh Allah S.W.T untuk semua warga SMK BUKIT PAYONG dan Malaysia.
Salam sayang dari ♥ unit sukan smkbp


"Ya Allah, Engkaulah Maha Pengasih lagi Maha Penyayang, tolonglah kami agar kami mengerti, menerima, percaya, memaafkan & dimaafkan. Memberi & menerima, mencintai & dicintai serta berani menatap jauh ke depan untuk kehidupan yg lebih baik, lebih indah & membahagiakan."

:: SeLaMaT TaHuN BaRu 2012 ::
:: SemoGa TaHun Nie leBih bErmaKna Dr TahuN sEbeluMnyA ::
╬╬╬╬╬████╬╬╬╬╬████╬╬╬╬╬██╬╬╬╬████╬╬╬╬╬ ╬╬╬╬██╬╬██╬╬╬██╬╬██╬╬╬███╬╬╬██╬╬██╬╬╬╬ ╬╬╬╬██╬╬██╬╬╬██╬███╬█████╬╬╬██╬╬██╬╬╬╬ ╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬╬██╬███╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬██╬╬╬╬ ╬╬╬╬╬╬╬██╬╬╬╬██╬╬██╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬██╬╬╬╬╬ ╬╬╬╬╬╬██╬╬╬╬╬███╬██╬╬╬╬██╬╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬ ╬╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬███╬██╬╬╬╬██╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬ ╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬██╬╬██╬╬╬╬██╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬ ╬╬╬╬██████╬╬╬╬████╬╬╬╬╬██╬╬██████╬╬╬╬╬

Semoga kita akan lebih berjaya di tahun mendatang. Buang sifat-sifat yang tidak baik, perbaiki diri dan tambah nilai dengan pengetahuan dan kemahiran baru.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan